Aanleg bloementuin goedgekeurd en opgestart

Vanaf 18 maart 2019 begon de aannemer namens de Gemeente de grondwerkzaamheden uit te voeren. Aansluitend gaan we op vrijdag 29 maart met een aantal bewoners de haag planten en zaaigoed uitzetten voor planten en bloemen die vriendelijk zijn voor insecten.










